Bliv bestyrelsesmedlem

Skiklubben er en idrætsforening under Danmarks Skiforbund, der er et specialforbund under Danmarks Idrætsforbund. Klubben ledes overordnet af en bestyrelsen.

Bliv en del af bestyrelsen hvis du gerne vil være med til at præge klubben. Som bestyrelsesmedlem er der rig mulighed sammen med andre frivillige i klubben at detalge i en række udvalg under bestyrelsen f.eks. turlederudvalg, instruktørudvalg, multimedieudvalg, økonomiudvalg, ungdomsudvalg etc.

Alle frivillige i skiklubben er ildsjæle, der motiveres af at glæde vores medlemmer ved at fremme skisporten i Danmark.

Vil du være en del af vores klub eller har du en god ide – så tøv ikke med at kontakte bestyrelsen. Vi kan altid bruge flere hænder.