Obertauern, Østrig, Uge 14, 2023

Maks. antal
Inviterede

STATUS 1/3:

Kontakt turleder for tilmelding, da der muligvis kan skaffes flere værelser!

Tag med til solrige Østrig i påsken og nyd lækker sne i højtliggende område, luksushotel med pool og spa samt halvpension – plads til alle, med fokus på den kvalitetsbevidste skiløber.

Længes du efter sol, skiløb, lækkert hotel med pool og spa og afslapning i helligdagene? Så skal du med på påsketur!

På denne tur til Obertauern er der fokus på luksus og hygge. Turen er åben for alle fra 12 år, og området er velegnet fra let øvede til meget øvede skiløbere. Skiklubben tilbyder undervisning 3 dage, og der er dermed godt med tid til at nyde det lækre skiløb og finde gode restauranter i området.

Turen er inklusive halvpension på 4-stjernet hotel og ophold i dobbeltværelser.

Det er muligt at rejse med fly eller køre selv.

Muligheder i området

Alpint skiløb Pister

• 87 km blå piste
  • 52 km rød piste
  • 11 km sort piste

Aktiviteter på turen

Turen er med halvpension, og vi mødes derfor dagligt til morgenmad og aftensmad i hotellets restaurant.

Flere gange i løbet af ugen vil der være mulighed for at deltage i fælles frokoster på nogle af områdets bedre restauranter. Tilmelding dagen før er nødvendig, så vi kan reservere bord.

Der vil være mulighed for fælles afterski hver dag i hotelbaren.

Deltagelse på klubarrangementerne er naturligvis frivilligt.

Indkvartering

Vi skal bo Hotel Marietta, der drives af Skinetworks, og dermed har skandinavisk personale.

Hotellet er 4-stjernet, og byder bl.a. på lækker bar med komfortable møbler og et bredt udvalg, lounge, spaområde, pool. Mulighed for tilkøb af massage.

Maden spises i hotellets hovedrestaurant, hvor der morgen og aften serveres en overdådig buffet.

Vi bor i dobbeltværelser, mulighed for tilkøb af større værelser eller enkeltværelse (kontakt turleder).

Hotellet ligger lige overfor pisten, og der er skiudlejning i kælderen. Østrigsk afterski findes lige på den anden side af gaden, hvis man ønsker støvledans og schlagermusik.

Skiskole

Når du rejser med Din Skiklub, er undervisning inkluderet i prisen. Din udvikling på ski er vores kernekompetence. Vi har altid vores egne engagerede og dygtige instruktører med.

På turen vil der være 3x2,5 times undervisning. Der er undervisning til alle, som ønsker det. Det betyder for dig, at uanset om du aldrig har stået på ski før eller om du er meget øvet skiløber, så har vi et hold, der passer til dit niveau. Hvert hold har 8-10 deltagere, alt efter niveau.

For de deltagere, der ikke ønsker undervisning, vil det være muligt at komme på fælles skiløb, med fokus på at komme rundt i området, høre gode historier, få enkelte fifs til dit skiløb (hvis du ønsker det) og være sammen med de andre deltagere. Der køres fælles skiløb med instruktør sideløbende med den almindelige undervisning.

Snowboard undervisning: Som udgangspunkt, tilbyder vi desværre ikke snowboard undervisning på denne tur. Dog kan det blive aktuelt, hvis der er nok tilmeldte snowboardere. Ønsker du undervisning på snowboard, bedes du angive det. Det vil i givet fald blive på østrigske skiskolehold.

Hvis der ikke er nok tilmeldte til at fylde et hold, vil der blive tilbudt 1½ times privatundervisning med lokal instruktør.

Kør-selv   Fly fra Kastrup eller Billund
Incl. 6 dages liftkort 10.000 kr.   11.500 Kr.

Tillægspriser

Leje af ski (pris afhænger af kategori) 500 - 1.300 Kr.
Leje af ski og støvler (pris afhænger af kategori) 725 - 1.700 Kr.
Skitransport på fly 500 kr. pr. par
Tomsengstillæg 2500 kr

Tilmelding og betaling

• Tilmelding forudsætter medlemskab af Dinskiklub.dk. Hvis du ikke er medlem skal du først melde dig ind i klubben. Se hvordan under "Bliv Medlem".
  • Vigtigt: Sørg for at din og alle dine underprofilers navn, adresse, fødselsdag, tlf., e-mail etc. er opdateret inden du tilmelder jer.
  • Du tilmelder dig og din familie (underprofiler) ved at logge ind på hjemmesiden. Husk at klikke "forbliv logget på". Gå til den skitur du gerne vil tilmelde dig/jer til gennemfør tilmeldingsformularen.
  • Du bliver i forbindelse med tilmeldingen bedt om at angive hvilke af dine underprofiler der skal med samt besvare spørgsmål om f.eks. påstigningssted, bus/kør-selv, skiskole, tomsengstillæg, ski eller langrend. Disse skal besvares for hver deltager.
  • Ifm. med tilmeldingen bliver du opkrævet et depositum på kr. 1.500 pr. tilmeldt person. Depositummet skal betales umiddelbart efter tilmeldingen på hjemmesiden. Det fremgår af din profil om du har betalt depositummet.
  • Tilmelding er bindende efter den 1. november 2022. Ved tilmelding efter denne dato vil depositum ikke blive tilbagebetalt ved afmelding.
  • Du vil umiddelbart efter sidste tilmeldingsfrist modtage samlet opkrævning på restbeløb for de personer du har tilmeldt. Beløbet betales umiddelbart efter dette modtages.
  • Hvis du tilmelder dig efter ovennævnte frist vil du umiddelbart efter tilmelding modtage opkrævning på restbeløbet.

Rejseplan

Udrejse Hjemrejse
Udrejsedato: 01.04.23 Hjemrejse dato: 08.04.23

Transport

• Fly: Flyrejsen udbydes af Skinetworks, og det er muligt at flyve fra Kastrup. Forventet afrejsetidspunkt er kl. 10, hjemkomst kl. 18. Præcise flytider oplyses ugen inden afgang. Skinetworks sørger for bus fra lufthavnen til Obertauern (ca. 2 timer)
  • Kør-selv: Hvis du ønsker at køre selv, er det selvfølgelig muligt. Der er gratis parkering i indendørs parkeringskælder på hotellet.

Turleder

Pernille Diemer Hansen