Tilmeldingen / bookingen af skitur kan kun ske på skiklubbens hjemmeside når man er logget ind. Alle der skal med på vores skiture skal være tilmeldt via vores medlemssystem systemet. Dette er for at sikre at:
*Du kan enten betale med det kreditkort der allerede er tilknyttet din profil eller et andet hvis du ønsker det.
Der skal betales et depositum for hver deltager på alle ture. Depositummet er normalt kr. 1.500 eller maximalt 50% af turens pris. Depositumsbeløbet fremgår af tilmeldingen. Depositummet skal betales samme dag eller dagen efter tilmeldingen. Tilmeldingen er ikke gyldig før depositum er betalt.
Turledere, instruktører og andre frivillige (f.eks. madmor/far) bliver tilmeldt turene manuelt direkte af medlemsadministrator efter aftale med turlederudvalg og instruktørudvalg (specielle vilkår gælder).
Instruktører bliver tildelt ture af instruktørudvalget hvorfor de bliver tilmeldt turene direkte af medlemsadministrator.
Dine profiloplysninger (og dine underprofiloplysninger) er nu tilgængelige for din turleder i systemet sammen med de tillægsoplysninger du har angivet ifm. tilmeldingen f.eks.
Hvis det er nødvendigt med yderligere information til/fra turlederen kan du tage kontakt via e-mail til denne.
Du vil via medlemssystemet modtage en opkrævning på restbeløbet inklusive tom-sengstillæg etc. for dig og dine underprofiler ca. 1 måned før sidste tilmeldingsfrist. Restbetalingen skal være betalt inden sidste tilmeldingsfrist på turen.
Det kan ske at restbetalingen sendes til en af dine underprofiler. For at betale denne skal du logge ind på din profil og skifte til den underprofil der har modtaget regningen. Skift mellem profiler ved at klikke på dit navn øverst i den sorte bjælke øverst.
Skiture betales med betalingskort i systemet. Det er muligt at benytte det betalingskort der allerede er tilknyttet profilen eller vælge at betale med et andet. Der gives IKKE dispensation til at betale for skiture på anden måde.