Mine fordele

Hvorfor være medlem af en skiklub frem for at rejse med et rejseselskab? Vi har herunder opstillet nogle af de fordele, du får som medlem.

Klubånd

I skiklubben kan du få mere ud af dit skiløb, hvad enten det er alpin, snowboard, freeride eller langrend. Vi er en af Danmarks største skiklubber, og vi arrangerer årligt mange forskellige skirejser til kendte destinationer i Nord- og Sydeuropa.

Stemningen på klubbens ture er i særklasse. Det er individuelt hvor social den enkelte ønsker at være, men der er plads til alle på klubbens ture.

Vi arrangerer desuden skirelaterede aktiviteter i Danmark både i og uden for skisæsonen.

Klubben bygger på frivillig arbejdskraft, og er en non-profit organisation. Vi holde omkostningerne nede og tilbyder instruktion på alle ture og da vi er en klub, bidrager alle til de gode oplevelser. Vi garanterer derfor for en fantastisk skitur med fællesskab og glæden ved skiløb i højsædet.

Klubben favner en bred skare af medlemmer, og tilbyder derfor også mange forskelligartede ture.

Skiskole og undervisning i højeste kvalitet

Undervisningen på skliklubbens ture er en fast del af skiklubben. Vi tilbyder skiskole på alle niveauer og vi bruger kun uddannede instruktører, så din udvikling på skiene er sikret!

Vi har i klubben en stor stab af yderst kompetente instruktører. Alle vores instruktører har enten en autoriseret uddannelse eller er i et aspirantforløb under kyndig vejledning af en eller flere uddannere.

Løbende nyhedsformidling

Skiklubben sender nyheder ud via forskellige online medier samt vores medlemsblad.

Nyhedsformidlingen indeholder information om klubbens aktiviteter, skiture, sponsorer og ikke mindst de beretninger, som medlemmerne sender til redaktionen fra deres oplevelser med klubben.

Læs de seneste nyheder på forsiden af hjemmesiden eller på vores facebook side.

Læs de seneste medlemsblad her.

Rabatter

Du kan benytte dig af specielle rabatter hos klubbens sponsorer og samarbejdspartnere

Dansk Skiforbund og forsikring

Som medlem af skiklubbe bliver du automatisk meldt i Dansk skiforbund, som blandt sørger for en forsikring af alle klubben medlemmer via Dansk Idræts Forbund (DIF) på alle klubbens ture.

Se mere om forsikringen her: www.idraettensforsikringer.dk/idrætsrejse

Alle spørgsmål vedrørende medlemskab kan rettes til medlem@dinskiklub.dk