Bliv vores nye bogholder

Det frivillige arbejde er hjørnestenen i skiklubbens eksistens. Så hvis du har lyst til at give tilbage til klubben så her er en unik mulighed for at byde ind med hjælp. Det er ikke et krav at du har arbejdet med regnskab og bogføring men klart en fordel hvis du har. Der ses positivt fra potentielle jobmuligheder på frivilligt arbejde i bestyrelser da det vidner om engagement og villighed til at tage fat så man kan forbedre sit CV. 

Jobbeskrivelse

Som bogholder for klubben får du en central rolle i klubben. Du behøver dog ikke være medlem af bestyrelsen men du vil samarbejde tæt med den økonomiansvarlige fra bestyrelsen. Opgaverne består blandt andet af:

  • Bogføre udlægsregninger fra turledere og andre i e-conomics
  • Refundere udlæg til turledere og andre.
  • Løbende overføre og bogføre og afstemme betalinger fra medlemssystem og Clearhaus/nets (betalingskort) til e-conomics
  • Udarbejde økonomistatus til den økonomiansvarlige/bestyrelsen efter behov
  • Udarbejde resultat og årsopgørelse til generalforsamlingen

Tidsforbrug

Da du bliver en central rolle i klubben vil du til tider have meget mellem hænderne men hen over et år ligger fordelingen således:

  • 70% - januar til april - hvor turledernes udlæg skal bogføres og refunderes.
  • 10% - løbende bogføring og afstemning af betalinger i medlemssystem
  • 10% - årsregnskab i september
  • 5% - maj-oktober betaling af bookingdepositum på hotel/lejligheder for næste års ture.
  • 5% - løbende udarbejdelse af økonomistatus

Løn

Jobbet er frivilligt så der er ikke nogen løn men du har mulighed for hvert år at deltage gratis på en af klubbens ture.

Kontakt

Hvis du lyst til at blive Dinskiklubs nye bogholder skal du kontakte regnskab@dinskiklub.dk