Bliv turleder

Som turleder i dinskiklub arrangerer du en af klubbens ture, og bliver dermed en del af klubbens højt værdsatte frivillige turledere.

Du har selv mulighed for at designe din tur, hvad enten du vil fokusere på børn, unge, voksne, nybegyndere, øvede, freeride eller langrend. Oplægget og turens økonomi skal godkendes af bestyrelsen.

Hvis du har en fantastisk ide, der kan glæde vores mange medlemmer, så skal du læse vores turlederhåndbog, som vejleder om hele processen og giver værktøjer til planlægningen af din tur.

Du er naturligvis altid velkommen til at tage fat i den turlederansvarlige i bestyrelsen. Turlederen kan, hvis det ønskes, få tildelt en kontaktperson i bestyrelsen, hvor der kan hentes råd og vejledning.

Progressionen i forbindelse med at være turleder ser ud som følger:

Vi ønsker dig held og lykke med din tur med dinskiklub